Träningsvärk

Vaknade klockan 9.00, snozade 1 h (; hah att man aldrig lär sig att stiga upp på en gång. Jag vaknar alltid utvilad och pigg och så tänker jag att jag förtjänar att snooza 1 gång i alla fall, men 1 blir till 2 och 2 blir till 3 ja ni förstår. Sedan så tänker man efter några snoozningar att nä nu ska jag banne mig upp och så slår man av alarmet helt, och somnar om. Alltid! Samma visa varje morgon. 

När jag vaknade kände jag att jag hade jätte ont (  i  )( på ) rumpan och när jag ställde mig upp kände jag även att ryggen gjorde ont. Så min stavgång gav något i alla fall eller så var det bara för att jag var så himla otränad (; Har haft värsta frossan i flera dagar nu, fryser jätte mycket och det känns som att jag aldrig blir varm oavsett hur många filtar och klädesplagg jag sätter på. Tills jag blir jätte varm sådär obehagligt varm. Är nästan aldrig varm i vanliga fall. Jag är en kall människa med ett varmt hjärta ♥

Näsan började även rinna lite mer efter mitt "träningspass" och hostan var lite mer påtaglig. Herregud jag kommer ju aldrig bli av med denna eländiga hosta och förkylning. Jag vill ju träna det var ju hur många veckor som helst sedan jag tränade :/ 

Nä nu har jag lagt ner Handelsrätts pluggandet. Känner att det inte ger mig något jag blir bara mer förvirrad. Eftersom jag har två andra tentor också i skallen så blir allt bara i en enda stor röra. Så nu ska jag kolla igenom familjerätten. 

Ha en underbar dag!

/ Sophie ♥

Kommentarer
Postat av: frida

Om du vill så får du gärna rösta på mig som veckans blogg via denna länk: http://everythingaboutemma.blogg.se/2009/january/utkast-fridasjoblombloggse-min.html :)

2009-01-11 @ 20:09:38
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: hahah ja de är coola =)=) oj dah kårleg och körkort är ju ett måste annars får man ju inte göra tentan, glöm inte det nu!!! vad pluggar du till, föresten? lycka till på tentan..

2009-01-11 @ 21:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0