Torsdag

Vaknade av att det ringde 10 minuter innan min klocka skulle ringa, great! Självklart var det okänt nummer, jävla telefonförsäljare. Fattar inte varför de ringer trots att vi är med i NIX. Så jag tryckte bara av samtalet och gick och la mig igen men då jag skulle ställa fram klockan 30 minuter (men istället ställde jag klockan bak i tiden) så vaknade jag av mig själv 10.24 och blev helt chockad eftersom jag hade dubbelcheckat att jag hade ställt klockan, hah ja så det kan gå. 

Sedan började jag med mitt CV som jag hann göra klart sedan var det bara det jobbiga kvar det personliga brevet. Jag skrev även ut en bok från Internet, en pdf-fil på drygt 100 sidor. Sedan var det bara dags att packa inför dagarna som jag skulle spendera hos P. Jag tog med mig Arbetsrättsboken som jag inte ens öppnade under dagarna jag var där. Längdskidor, intervjukläder (propra kläder), träningskläder samt övriga kläder och diverse. 

Klockan 16.15 körde jag mot Universitetet för att hämta upp P från gymmet för att sedan fara hem till honom. Väl hos P blev det CV skrivande av P och jag ringde några samtal för att höra om jobb på advokatbyråer. P hade även fotbollsträning på kvällen så jag gick ut på en promenad med P:s mamma och deras hund. 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0