Tidsbegrepp?

Jag har verkligen inte haft något tidsbegrepp idag. Vaknade vid 9-tiden, fixade klart arbetsrätten, orkade inte göra det igår eftersom jag fastnade vid TV:n (; Sedan tränade jag Pilates 30 min och efter träningen åt jag lunch. Efter lunchen började jag med att röja i min byrå. Juridik Jouren börjar klockan 18. och på något konstigt sätt tänkte jag att A (som jag åker med) skulle komma till avfarten klockan 18.15. Klockan 17.20 ringer min mobil det är A som frågar:

A:  Skulle du åka med mig idag?
Jag: Ja, det ska jag
A: Visst skulle vi mötas 17.15
Jag: Ja det skulle vi, men vad är klockan nu?
A: Den är 17.20
Jag: Va! oj förlåt jag kommer på en gång

Hah hur lyckas man? På något konstigt sätt tänkte jag att vi skulle mötas 18.15, hur kunde det gå ihop när vi börjar jouren 18.00? Ajja ingen skada skedd, hann dock inte äta någon middag och som tur var hade jag i alla fall packat ner lagboken och böcker tidigare under dagen. 

Nä nu måste jag fortsätta röja i min byrå. 

/ Sophie ♥


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0