Tentafix

Vad ska jag ha med mig till tentan:
  • Lagbok
  • Miniräknare
  • Blyertspenna + stift & sudd (pennfodralet)
  • + anteckningar, böcker, juridiska ord & begrepp, lexikon? - Till Handelsrätt II
  • Teámugg
  • Vattenflaska
  • Godis, choklad (; 
  • något matigt (nog för att man aldrig orkar äta något)
  • Frukt
  • Anteckningsblock - där jag ska skriva in vars tentorna håller hus
  • Körkortet + kårlegitimation
Kvällen innan:
Varva ner tidigt, inget plugg efter middagen, se på TV/Film liggandes, dricka örtteá, gå och lägga mig tidigt, inte för tidigt dock. Ha svalt rum. Inte äta något uppiggande. Köra ett Yogapass... Fixa kläderna jag ska ha på mig till dagen D. Måste äta en bra frukost!

/ Sophie ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som en skit bra lista!! man brukar dock alltid ha med sig alldeles dör mkt mat, som man inte hinner äta upp. =)=)

2009-01-11 @ 20:52:08
URL: http://samraaah.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Oh fy har den tentan på fredag... Blää

2009-01-12 @ 23:24:03
URL: http://farbrormelker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0