Stavgång

Idag när det fortfarande var ljust ute gick jag med stavar runt byn, skönt! Behövde verkligen frisk luft och få röra på mig. Har även idag gått igenom gamla tentor i Handelsrätten, men vissa frågor var hur konstiga som helst, vet inte ens vad dom vill att man ska göra. Tur att det inte är den läraren som skrev den frågan kommer att skriva någon fråga på tentan. Men bara för att man inte vill att just en fråga ska komma så kommer den säkert (; hah otur i så fall! 

Igår kväll började jag, Mamma och J att se Moulin Rouge men mor somnade som vanligt innan halva filmen så vi stängde av. Så då tänkte jag att vi kunde se det som var kvar nu i kväll men hon somnade igen så jag stängde av. Trist att sova liksom, jag har ju redan sett filmen så för mig gör det ju inget men jag vill ju att hon ska se den och inte sova mer än halva filmen och sedan tycka att den var sådär. Ja mödrar alltså! 

Vet att jag själv hade svårt att vara uppe och se film förut, jag somnade alltid. Speciellt om jag la mig i P:s knä då var det kört. Det går inte att ligga och se film. Men nu kan jag vara uppe hur länge som helst (; Förutsatt att jag inte lägger mig ned dvs. Nu ska jag ringa P. Tänk om exakt 1 vecka får jag vara i hans armar :D Längtar! 

God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0