Plugga?

Just nu är inte motivationen på topp och det känns som att jag bara vill få dessa tentor gjorda. Har suttit med Handelsrätt II nu på morgonen men lessnade efter ett tag så nu har jag suttit här, framför datorn (; Nä men nu måste jag skärpa mig. Ska gå och ta något att äta och sedan sätta igång igen. Ska även ta och skriva en lista på vad jag ska ha med mig till tentan och göra upp en plan på hur jag ska somna kvällen innan. 

Jag brukar ibland ha svårt att somna kvällen innan. Den första tentan gick det bra då var det inga problem, men den andra tentan sov jag max tre timmar innan :/ så jag var helt slut, vaknade till när det var en timme kvar på tentan typ, hah (; Bra! Klarade den dock, såklart! Tredje tentan hade jag också svårt att sova innan jag sov då också max några ynka timmar. Den fjärde tentan så somnade jag ganska fort kvällen innan. Vi får väl se hur det går inför dessa tre. 

Ha en bra dag! 

/ Sophie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0