Nybakade bullar

Idag har Mamma & A bakat bullar (; Mmm..! Så gött! Men jag åt alldeles för många så jag fick ont i magen. Förutom allt bullätande så har jag pluggat Familjerätt. Det är inte så länge kvar tills jag har tentorna nu (Handels II, Fastighet & Familjerätt) Shiet! Tror jag har bestämt mig för att göra alla tre. Läser som sagt 1 kurs för mycket eftersom ingen av dessa kurser går till våren så jag passade på (; Plugg på 150% Halleluja! 

Hoppas jag blir frisk snart har varit sjuk i över 6 veckor :/ Förkyld, hosta, feber ect. Jag har fortfarande lite hosta och lite ont i lungorna så det blir ingen träning. Längtar så himla mycket tills jag får börja träna igen. Den som längtar på något gott kan inte vänta för länge...eller? 

 

/ Sophie ♥

Kommentarer
Postat av: patrik

fett gott hah:)

2009-01-03 @ 00:06:38
URL: http://puttesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0