Lördag

I Lördags skrev jag som sagt min sista tenta för denna gång. Det känns skönt att dom är mer eller mindre gjorda nu (; Fick dock stressa som tusan på Handelsrätts tentan, den var endast 4 timmar och bestod av fyra frågor de två sista frågorna hade jag 45 min kvar av tiden, hah shiit! Stressigt som f*n! Vet inte riktigt vad jag höll på med. Den 2:a frågan drog ut massor på tiden. 

Efter tentan kom min familj och hämtade upp min, service :) Vi drog allihopa till en grill och käkade, jag tog lövbiff med strips och resten av gänget åt hamburgare. Efter det for vi hem, jag tog en dusch och fixade min inför min Älsklings ankomst. Det kändes riktigt konstigt att ha varit ifrån varandra så länge. Men jag tror att det är det som gör vårt förhållande så starkt. Att vi låter varandra ha sina drömmar kvar, att ha ett separat och ett eget liv. Jag tror man skulle ångra sig så himla mycket om man ger upp sina drömmar bara för att man har träffat en kille. Hoppar av sina studier som kan ta en till drömjobbet, säger upp sitt jobb för att vara hemma och bli en barnmaskin. Flytta ihop bara för att och leva i en knagglig ekonomi tills kärleken tillslut dör. Det finns verkligen inte som tar död på kärleken så mycket som en dålig ekonomi. 

Det var så underbart att få vara i dina armar igen och få pussa, krama och lukta på dig (hur kan man lukta så himla gott?) Vi myste i varandras armar och åt en god middag. Sedan for vi in och såg bio, Benjamin Buttons otroliga liv!


Verkligen en sevärd film. Den fick en verkligen att se värdet i att leva här och nu!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0