Lev livet!

Idag vaknade vi ganska sent och sedan drog jag in till vårdcentralen där jag hade tid idag och P for till gymmet. Efter besöket på vårdcentralen satt jag och läste i magasin för att få tiden att gå, ringde även min vän M. Sedan tog jag bussen hem och åt lunch och såg på Oprah. Ett väldigt bra program var det. Det handlade om finanskrisen och vad man ska tänka på och hur man inte ska göra. Exempelvis inte köpa saker man inte har råd med, alltså inte köpa saker på kredit. Akta sig från att ta lån. Och att samhället och individen själv måste tänka på att människan kommer först, sedan pengar och sist prylar!

Köp inte saker du inte har råd med!

Jag är verkligen en realist ut i fingerspetsarna samtidigt som jag anser att man ska leva här och nu tycker jag att det är viktigt att tänka framåt, sätta upp mål man vill uppnå, utvecklas och att inte ta livet för givet eller de människor som betyder mycket för en. 

/ Sophie ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0