Heldag

Vaknade strax innan 7.00 och fick skynda mig som vanligt eftersom bussen går 7.25. Hade som sagt fixat det mesta igår kväll så jag hann i alla fall äta frukost, fixa teet m.m. hann dock inte sminka mig klart, så det fick jag göra på skolan. Jag började 8.15 - 16 15, men vi slutade lite tidigare så jag hann gå in på Kontore och köpa en hel del saker, pärmar, pennor. Jag hann även vara med min älskling i 30 min :) Kyss! 

Det var så bra att jag hade med mig macen idag på passen eftersom det är så mycket smartare att skriva av det som sades direkt på datorn så man slipper sitta och renskriva allt efteråt. 

När jag kom hem for jag förbi ICA och köpte choklad, mmm! 



När jag kom hem var det middag, kyckling och gopotatis. Efter middagen tränade jag ett pass Pilates, så jobbigt men såå skönt. Ska börja träna varje vardag nu (; Tänkte även köra Crossen, men jag har lite ont i halsen så det känns inte så bra att öka pulsen så mycket. I morgon tänkte jag köra ett PilatesAerobic pass. 

Nä nu ska jag gå och duscha, hann inte Peela igår och inte Microdermabrasion heller, hann dock måla mina tå-och fingernaglar (; 

Later

/ Sophie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0