Grattis Mamma!

Idag fyllde min kära mor år, 44 år (; Jag gick upp strax innan 9 och gjorde frukost åt min mamma, tände ljus... Det blev ingen frukost på sängen för jag personligen tycker att sängen är till för sova ect. och inte till för att äta i. Plus att jag bara tycker att det är bökigt att äta i sängen. Så jag gjorde frukost i köket. Vi satt och pratade ett tag jag & mor och klockan 10 loggade jag in på Skype för att "tentaplugga" med Maria. 
Vi gick igenom Familjerätten, eller ja det vi hade frågor på och det gick ganska snabbt sedan tog vi lunch. Fast i samma veva så kom min morfar så det blev tårta och fika istället, shit jag var vrålhungrig! Så det kändes inte så bra att proppa i sig tomma kalorier med bieffekt upphöjd blodsocker nivå som sjunker efter ett litet tag. 
Snygga tårtspadar (;  Undra vem som dricker grönt teá?!
Efter "lunchen" fortsatte vi med Fastighetsrätten men eftersom vi båda två nu i helgen hade suttit med Familjerätten hade vi inte så många frågor så det gick jätte snabbt. Sedan blev det riktig lunch för min del. Efter lunchen gick jag och Mamma ner till ICA, det var kallt men friskt ute. Skönt! Det kändes som att det var evigheter sedan jag var ut sist så det var verkligen välbehövt. 
Sedan har jag suttit lite med både Familje & Fastighetsrättskurserna. Tänkte att jag i morgon ska försöka mig på gamla tentorna. Vore skönt med ett träningspass. Har knappt någon hosta kvar är endast lite snuvig, det borde ju vara okej? Vill, vill, vill sätta igång med tränandet NU! Det har blivit alldeles för mycket onyttigheter och stilla sittande på sistone. 
Senare på dagen kom även mina kusiner, morbror & U. Trevligt! 
/ Sophie ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

muuums =)=)

2009-01-11 @ 20:23:27
URL: http://samraaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0