Fredagen

Började med att jag vaknade strax innan nio, great! hah. Men det var ganska skönt, dock så var jag trött mest hela dagen. Jag pluggade Handelsrätt, läste igenom lite anteckningar och övningar. Känns väl sådär. Det känns konstigt att få ha med sig böcker + anteckningar m.m. och självklart lagboken (aka bibeln). Annars har man endast få ha med sig lagboken och alla områden i skallen. Vi får väl se vad jag gillar mest. Det känns dock skönt att komma till en tenta och veta att ja, nu är det kört (; hah nej absolut inte men det känns bra att veta att man har inget annat att förlita sig på förutom det man faktiskt kan och hoppas att det räcker. Istället för att ta med sig en massa böcker och anteckningar och sitta och slå i dem som en galning. 

Klockan 20.00 såg jag Lets Dance. Mina favoriter hittills är helt klart Laila hon var riktigt het på dansgolvet och sånt gillar jag (; Morgon var även han hur härlig som helst och vilka mjuka höfter, väldigt bra jobbat!  

 

Jag älskar verkligen att dansa och förut dansade jag nästan varje dag under en period. Och ingen kan undkomma att det är en väldigt bra träningsform. För två år sedan gick jag & P på Salsakurs (tre olika former av salsa, cha cha cha, samba m.m.) med 4 h träning per gång, hur kul som helst. Vi fick lära oss att snurra runt och hur häftiga steg som helst. Har även tidigare varit bekant med Salsa så det var kul att pröva på lite andra dansformer inom latinmusikens värld. 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0