Fredag

Vaknade upp med min Älskling ♥ På morgonen ringde jag till två advokatbyråer i Stockholm. Ska lämna in mitt CV och personliga brev till ena byrån, men det var inte så troligt att jag skulle få någon praktik eftersom de redan hade folk som skulle jobba i sommar. Sedan for jag och P in till Universitetets gym där på har kort, han fick två "bjud en kompis" kort som jag fick (; Jag hade dock en massa träningsvärk sedan onsdagens träning, speciellt, armarna, brösten och ryggen, samt magen så jag körde mest ben. 

Sedan for vi hem och handlade eftersom jag och P skulle göra middagen. Det blev ett nytt recept, Kycklingnachos med advokado, med en massa tomat och salsa men det var jätte gott ;) På kvällen såg vi på Lets dance eller jag såg och de andra var inte lika förtjusta. När alla paren hade dansat klart såg vi Transporter 3


En helt okej actionfilm. Klart sevärd i brist på bättre (; 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0