Berg&dalbana

Dagen hittills: Vaknade sent som vanligt i morse, kring 10 - tiden, eller sent och sent gick och la mig efter 01.00 någon gång och man är ju bara mänsklig man måste ju få sova. Sedan åt jag frukost och satte igång med pluggandet, sista boken i Familjerätten stod på schemat så den skummade jag igenom, (sitter just nu och skriver ut en liten summering). Jag har även städat mitt rum, skönt! det var världens bombnedslag där inne. Våra "nyinflyttade" grannar kom förbi på fika och de hade med sig sina små (flicka på 2 och pojke på 4 år gamla), värsta trollungarna hur söta som helst. Det var bra att A hade någon att leka med så han och E lekte på. 

Men nu till saken, på morgonen kändes plugget ganska bra, det är ju fortfarande några dagar kvar men vid middagsbordet fick jag världens klump i magen och jag kände hur ångesten började stiga. Vet inte riktigt hur den lyckades komma smygande. Men så är det ju att vara student. Oro är vardagssörja. Ajja nog med oro den är ju inte till någon nytta. Nä nu ska jag ta och kolla igenom Fastighet & Familjerätt tills i morgon då jag och M ska talas vid på Skype. Längtar (; Vi ska gå igenom det vi undrar över och så.

Visst ja min mor fyller år i morgon, 44 år. Känns jätte tråkigt att man inte har hunnit fixa något men vi ska ge henne 500 kr som hon kan få unna sig med ex. ansiktsbehandling ect.

Ha en bra kväll!

/ Sophie ♥



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0