2009

Idag är det första dagen på det nya året och det började jag & P med en rejäl sovmorgon vi vaknade vid 13-tiden. Fast det var inte så konstigt med tanke på att vi hade varit vaken till 4.00. När vi vaknade packade jag ihop min väska och vi åt Västerbottenost pajen som serverades igår men som vi inte åt något av. Så paj fick bli våran frukost/lunch. Sedan körde jag hem. 

Väl hemma så hade vi fått besök av Mammas vän och hennes dotter S. Dom var hos oss ett tag så jag sällskapade med dem och kring 15-tiden satte jag igång med pluggandet. Gick igenom det sista i Fastighetsrätten och sedan har jag nu ikväll börjat med Familjerätten. Men nu ska jag ta mig något och äta och se ett avsnitt av SATC såklart (; och sedan blir det sängen. 

God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0