09-01-26

Vi vaknade vid 9-tiden och åt frukost, det var havregrynsgröt, det är verkligen något jag inte klarar av att äta. Det bara jäser i munnen och det är inte speciellt gott. Men jag skulle vilja tycka om det eftersom det är billigt och ger en bra start på dagen. Det är bara till att öva (; 

Efter det for jag på en arbetsintervju på banken, vi får se hur det går med det. Har inga förhoppningar, det blir bäst så även fast chefen var mycket intresserad. Sedan for vi hem till P och tog en promenad med Hebbe efter promenaden åt vi lunch. Sedan for jag in till stan för att prata med Kommunjuristen för att höra om det fanns någon möjlighet till praktik men det gjorde det inte dock ska jag få komma dit någon dag för att se hur deras verksamhet fungerar i praktiken, intressant. 

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0