Vilken dag

Idag mår jag bättre och är "nästan" frisk, endast lite hosta, huvudvärk, öronvärk och pyttelite ont i halsen så jag är helt klart på bättringsvägen. Jag och P bestämde oss dock för att träffas i morgon eftersom han ska upp tidigt i morgon och att jag inte är helt frisk. Jag hoppas och tror att jag kommer att må ännu bättre i morgon så det känns bäst såhär. För i morgon kommer P :D Längtar ♥

Till middagen blev det en hel del tårar. Mammas sambo J´s far dog idag :( Även fast dom inte hade så bra kontakt så känns det ändå sorgligt. J trodde att han inte skulle känna så mycket eftersom hans fars bortgång var väntad plus deras dåliga kontakt men han kunde inte hålla inne tårarna så då började vi alla att gråta och trösta honom. Eftersom jag själv har förlorat min far så vet jag hur det känns men ändå inte med tanke på deras dåliga kontakt. Jag hade en nära kontakt med min pappa så det var och är verkligen ett tomrum efter hans bortgång vilket det inte är för J på samma sätt. 

Men ens föräldrar kommer alltid att ha en speciell plats i ens hjärta vare sig om relationen var bra eller inte. Men det är bara att bita ihop, vara stark och gå vidare!

Nä nu ska jag gå och baka en kladdkaka (; Tänkte att jag och P skulle käka kladdkaka och en härlig exotisk fruktsallad i morgon. 

/ Sophie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0