Vars är motivationen?

Vaknade upp med min Älskling ♥ såå varm och go :) "Tyvärr" så skulle han iväg till gymmet hade så gärna legat en stund till i hans armar. Men efter att han hade farit gick jag och la mig igen och vaknade först halv tio, great! Sedan åt jag frukost och fastnade framför datorn tills lunch och sedan fastnade jag vid TV:n hah herregud. Snacka om att motivationen till att plugga har varit låg.

Men innan middagen försökte jag att sätta mig ner och göra bort lite små ärenden som att betala räkningar och sånt där annat kul. Sedan gick jag igenom föreläsningarna, lagrummen och nu skriver jag ut viktiga lagar samt kommentarer. Alltid bra att börja gå igenom lagarna och kommentarerna så man vet vad lagstiftaren hade för tanke med §:erna.  

Later

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0