Vaknade tidigt

Idag gick jag upp med min Älskling, tidigt, 7.30, jääsp! Men jag lyckades pallra mig upp och äta ett ägg (; Sedan gick jag faktiskt inte och la mig utan jag har varit uppe sedan dess, Sitter nu och skriver ut lite kompletterande lagtext. Snart ska jag köra ett lååångt Pilatespass. Känner att jag har mycket att ta igen när det gäller träningsfronten. Skall även lägga upp en plan på pluggandet. Börjar ju snart min andra kurs. 

Igår kväll såg jag och P samt familjen Changeling med Angelina Jolie.


Det var en mycket bra film, men man blev så arg när man såg den, det finns inget som irriterar mig så mycket som orättvisor, folk som utnyttjar sin makt för egen vinning och allt vad det innebär. Vilket är en anledning till att möjligtvis skulle vilja bli advokat. Filmen var mycket sevärd och den berör! 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0