Sweet lord jesus

Myyyy heeeaad! Hur många IPREN får man ta ? blir min 4:e nu. Jag försökte göra klart uppgifterna som var kvar, men nej det blev endast 1 gjord uppgift med a & b sedan orkade jag inte mer. Har suttit och sett på en film, en väldigt fashionlikemovie, spelade till och med in den för att kunna "sno stilen" (; Nä nu ska jag se ett avsnitt och dricka mitt rykande örttéa och äta glass med färska blåbär och hallon, yummie!

Har inte feber som tur är, men det värsta är nog mina öron, nacke och huvud, har pytte lite ont i halsen. Det var verkligen tur att jag valde att skippa träningen igår, då hade jag nog inte kunnat komma ur sängen i morse. Fast i och för sig då hade jag inte behövt släppa mig till skolan och hem innan lunch eller min mac ha farit i golvet (; 

Hoppas, hoppas att jag är frisk till i morgon jag vill ju vara med min Älskling, måste även lämna in mina referenser på Swedbank, samt lämna igen tränings-bh som var alldeles för liten (måste komma ihåg kvittot).

God natt!

/ Sophie ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0