Still sick

Jag är fortfarande sjuk, mår dock bättre idag, men inte så bra så att jag kan umgås med en massa folk. I onsdags fyllde P:s lillasyster M 18 år :D så i morgon (söndag) kommer det en massa släktingar och familj så jag vet inte om jag klarar av att vara social. P kanske kommer till mig istället om jag så att säga mår bättre i morgon, who knows?! Less på att ha denna värk har tagit en dubbel dos alvedon och ska nu gå och sova, inte 1 minut försent. 

God natt och hoppas på en friskare dag i morgon!

/ Sophie ♥ 

Kommentarer
Postat av: diana

Så fin blogg du har! Besök gärna min! =) Just nu pågår det en tävling, "modell för en dag" där du kan vinna en modellfotografering av en fotograf! Delta gärna! =) // Diana

2009-02-08 @ 15:55:34
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0