Status: Sjuk

Vilken dålig start på dagen jag hade idag. Snoozade för länge som vanligt (; så jag fick stressa och det höll på att ta kål på min baby (min mac). Jag hade den på min byrå med skärmen uppfälld och så skulle jag stänga igen den i all hast eftersom jag inte hade så mycket tid på mig, så när jag sprang ut ur mitt rum hör jag ett stort, duns!!!, Neeej, jag visste direkt att det var min mac som farit i golvet. Den hade till och med slagit i en öppen byrålåda och sedan på golvet. Jag trodde seriöst att jag hade pajjat min dator för 10 000 kr, för att hinna med en buss j*vel, inte värt det! Men som tur var startade den, den lät lite konstigt, som att batteriet hade fått sig en törn, men det startade, halleluja!

Sedan sprang jag ner till bussen, hade helt fel skor, varför, varför tog jag inte på mig uggsen? istället för mina svarta stövlar? Ute var det värsta snöovädret. Efter att ha sprungit hela vägen ner till busshållsplatsen så får jag likt förbannat stå och vänta i 10 minuter. Höll på att blåsa bort. 

Väl på skolan så hann jag träffa min Älskling ♥ en snabbis :) Sedan var det bara för mig och M att dra igång med uppgifterna i Arbetsrätten. Vi hann göra tre stycken och börja på den fjärde men jag blev bara mer och mer hängig, kändes som att jag hade feber, öronen tjöt och jag hade ont i halsen och min jobbiga rethosta hade kommit tillbaka. Så jag bestämde mig för att fara hem, jag hade inte orkat sitta till 16.35 och komma hem vid 17. 

Jag tog 13 bussen istället och jag trodde seriöst att jag inte skulle ta mig upp för backen hem till huset, mina stövlar var hala, min väska vägde ton, plus lagboken i en synsamkasse, jobbigt! Jag tänkte innan jag kom hem att jag skulle sitta och göra klart uppgifterna men jag tog istället en lååång dusch och satte mig vid TV:n. Där har jag suttit tills nu. 

Nä nu måste jag rycka upp mig, jag vill ju till min älskling i morgon vi som skulle tjocka oss och allt (; Längtar efter dig! Shit hoppas jag inte har smittat ner honom :/ Borde ta mig något att äta, åt dock lunch sent. 

Hoppas ni har haft en bra dag!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0