Sova tidigt

Idag har jag som sagt varit i skolan och haft arbetsrättsövning, mycket intressant. Vi har en mycket bra lärare och en massa frågvisa studenter, sånt är inte så vanligt i vanliga fall, tror alla juridikstudenter kan hålla med om att ju mer terminer man har läst ju tystare blir det i klassen. Ingen "vågar" säga något men visst det finns undantag. Men i arbetsrätten så är det många som endast läser denna kurs och många är verksamma i yrkeslivet eller har varit så de frågar många relevanta frågor och det är mycket bra.

Efter övningspassen for jag in till stan och möte min mor för att träna. Det var hur "jobbigt" som helst orkade mycket mindre än 10 rep i ett set. Herregud, hah! ajja klarade mig dock igenom alla maskiner. Fick dock väldigt ont i mina knän eftersom jag sprang på bandet eftersom ingen crossmaskin var ledig. Efter träningen for jag en sväng på stan och köpte ett vitt teá med skogsbär, mmm helt klart en favorit, hur gott som helst :) 

När jag kom hem var jag helt slut orkade inte göra någonting, men det beror nog på att jag gick upp tidigt och gick och la mig för sent igår kväll. Men nu hade jag tänkt gå och lägga mig hyffsat i tid och stiga upp tidigt i morgon. Vi får se om jag skriver något på morgonkvisten (; 

Min Älskling kommer i morgon ♥ så jag ska försöka hinna plugga så mycket som möjligt innan han kommer hit ;) 

God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0