Shopping

Idag stod shopping på schemat. Vaknade kring 10-tiden någon gång, snoozade 111 gånger plus att P ringde en gång men sängen var för skön. Började dagen med att göra klart mina referenser, ska dock ta och scanna alla bilagor som ska med. Sedan åt jag lunch, en jätte god laxgratäng med västerbottenost samt riven potatis, gött! Efter lunchen for jag in till stan. Hann lasta på en massa med kläder och stod i ett ombytesrum när M ringde. Vi gick på stan tillsammans och jag köpte ett armband, en sött kjol, två stycken jeansleggings hur sköna och tajta som helst (; Det kändes som ett bra alternativ till jeans, eftersom jag är extremt dålig på att använda jeans vilken kan vara farligt (för då märker man inte om man skulle gå upp i vikt). Mina outfits består mestadels av varmare leggings klänning, tunika. 

Jag köpte även en ny träningsoutfit från Nike, ett linne, kapribyxa samt träningsbh. Det blev även en par snygga (söta?) träningsskor i svart läder med cerisa nikemärken. Det blev en mycket lyckad shopping och flera tusen kr fattigare ;) men varför samla pengar i en hög på banken när jag kan ha dem hängandes i min garderob där jag kan se dem (; hah. Men eftersom jag inte shoppar så ofta, nästan aldrig inne i stan iaf, (beställer mest på Internet) så tycker jag faktiskt att jag var värd alla dessa köp och förhoppningsvis kommer de till användning. 

Nu ska jag baka en kaka och inte vilken kaka som helst utan (min) underbart lyxiga kladdkaka med after eight, har recept på denna underbara den 30:e september - 08, så det är bara att gå och kolla i arkivet. 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0