Personlig kris

Har idag varit lite nedstämd, vet inte riktigt vad jag vill, vill jag bli advokat? eller "bara" jurist? för att jag vill hålla på med juridik det vet jag. Jag är en planerar ut i fingerspetsarna samtidigt som jag försöker bli bättre på att leva här och nu. Ska försöka ta ett steg i taget och inte tänka så mycket framåt. Det har lugnat ner sig lite nu och jag är självklart stolt över det jag har åstadkommit hittills med tanke på min ringa ålder. Det är aldrig försent att ändra riktning i livet heller. Huvudsaken är att man tycker om det man gör.

Under dagen har jag försökt skriva mina referenser till mitt CV som en arbetsgivare ville ha. Men Word hackade upp sig hela tiden, less, så nu orkar jag inte ändra layouten mer. Jag får ta det i morgon istället. Har nyss sett de sista minuterna av en av mina favoritfilmer, The Holiday :) 

Nu ska jag se ett avsnitt av SATC, ta en kopp örtteá och kanske lite ost & kex samt vindruvor (; 

God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0