Måndag

Vilken underbar dag :D Vaknade sent (9.30) som vanligt eller hey jag är ju faktiskt en nattmänniska så det är ju inte så konstigt. Jag vaknade i alla fall upp frisk!. All värk var borta och helt plötsligt kände jag att det helt klart var värt att vänta dessa dagar på att få umgås med P, för nu har jag förhoppningsvis inte smittat honom. 

Jag började morgonen med att gå igenom arbetsrättsuppgifterna. Sedan åt jag lunch vid 13-tiden och sedan kom P ♥
Tänka sig att jag har världens underbaraste, sexigast... man ;) Gud vilka snygga barn vi skulle få. Det blev en hel del mys och så for vi till ICA för att inhandla exotisk frukt samt glass till kladdkakan jag bakade går (; 

 

Mumma! Till det goda fikat såg vi RocknRolla, en ganska häftig film, 


/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0