Måndag

Vaknade kring 9-tiden och gick upp och åt frukost, läste tidningen, kokade mig en kopp teá och läste rättsfallet och svarade på frågeställningarna (ja jag gjorde ingenting igår ;P). Efter att jag hade gjort det så körde jag 20 min på Cross-maskinen till Oprah. Efter det körde jag ett 30-min Pilatespass, sååå skönt! Sedan gjorde jag lunch och det blev det min vanliga hemmalunch, nämligen, ett stekt ägg, skinka, stekta tomater med massa timjan samt salt och peppar och värmde ett pitabröd i ugnen samt oliver, mmm! Eftersom jag är hemma de flesta dagarna i veckan blir det denna lunch ofta (; 

Efter lunchen duschade jag, och fortsatte med Arbetsmiljörätten. Vid 15-tiden kom mamma hem och då var det bara att gå ut och skota eftersom det hade kommit en hel del snö, men lite extra fys.-träning är aldrig fel, hah. Har varit effektiv idag så det är bra :) Jag ringde även till ögonläkaren eftersom det var mer än två månader sedan dom sa att de skulle återkomma om en tid så jag ringde och frågade om jag hade fått någon tid vilket jag hade fått precis på den dagen jag absolut INTE kan. Jäklar, så nu får jag sitta ännu längre i väntekön, less. 

Just nu sitter jag och ser på Advokaterna, såklart :) 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0