Kallt

Idag har termometern visat - 28° brrr, shit vad kallt. Fick även på morgonen vänta 18 min innan bussen kom, kyligt värre! Jag började tidigt och hade arbetsrättsföreläsning och slutade 14.30. Mamma kom och hämtade mig eftersom vi skulle fara och träna på gymmet, men det var så kallt ute så vi beslutade oss för att inte fara (mamma bestämde). När vi kom hem blev det dock 20 min på Crossen och sedan middag. 

Efter middagen har jag inte gjort så mkt nytta endast skrivit ut gamla tentor till Arbetsrätten och lite annat. Har även sett Efterlyst, eller sett och sett satt mest vid macen (; 

Nu ska jag i alla fall sätta mig och se ett avsnitt och avnjuta mitt underbara örttéa samt någon frukt (;



God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0