Imponerad

Jag är själv ganska imponerad att jag har lyckats ta mig upp tidigt, fast det är ju trots allt min älsklings förtjänst (; Jag har inte bara klivit upp utan jag har ätit frukost också, det du. Nu ska jag fortsätta läsa om diskriminering! 

Torsdagsupdate: Igår kom som sagt P så det är därför jag inte skrev något mer igår (orka sitt och skriva vid datorn när min älsklig är här). Jag satt och läste ett bra tag hann dock inte läsa allt som jag skulle ha läst men eftersom det är ca 250 sidor så tror jag ni förstår. Lilla A kom föresten i onsdags så han hade sin andra fotbollsträning igår (; Resten av dagen bestod för min och P:s del av mys såklart och en hel del bus, hah ♥

Ha en underbar dag!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0