Hemma

Hej! Började tidigt idag och det kändes lite motigt att ta sig upp men tillslut gick det, hade ca 20 min på mig, så jag hann äta frukost, fixa teet, klä på mig, packa allt som skulle med, samt lägga på pudret resten av make-upen fick jag fixa på skolan (; Vi hade endast två lektioner från 8.15 - 11.45 (samt raster emellan), så det var inte så farligt. Vi gick igenom övningsuppgifterna så nu ska jag kolla igenom vad jag skrev och försöka komma fram till någon bra sammanfattning :) 

Har tidigare idag även gått igenom Arbetsmiljölagsboken där det står om arbetsmiljölagen & förordningen samt kommentarer m.m. så jag ska checka lite i lagboken, markera viktiga saker och så. 

Ha en underbar dag!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0