Helgresumé:

Fredag: Morgonen gick bra, hann med allt som skulle göras, sminka mig klart fick jag dock göra på bussen men det gick bra det med (; Jag for som sagt in till skolan för att göra arbetsrättsfrågorna med M. Vi började lite innan kl.10.00 och blev klara halv 16.30 om jag inte minns helt fel. Vi hann med alla nio frågorna, mer eller mindre utförligt men i alla fall ;P Det var riktigt duktigt, men det jag inte förstår är hur vi ska hinna med alla dessa frågor på övningspasset eftersom det är inte bara nio frågor utan frågorna har även a,b,c... Jag har dock ett rättsfall som jag måste läsa och skriva lite om. Men det får bli senare, (hej uppskjutare). 

Efter min och M:s låånga men flitiga pass kom min Älskling och hämtade upp oss och vi körde hem M, sedan raka spåret till P. Väl hos P bjöds det på köpes-pizza eftersom P:s föräldrar skulle iväg på festligheter. Lite smått less på köpes-Pizza dock men det var gött! Det blev en hel del mys och vi såg klart filmen som vi endast hann se 30 min på förra helgen, Thick as thieves, och så  käkade vi en massa med hemma poppade popcorn, mmm!  

Lördag: Vaknade upp i min Älskades armar :) Vi åt frukost och tidigare på morgonen hade P:s syster lämnat lilla H eftersom dom skulle fara iväg så vi fick ut och lekte med henne i snön, drog henne i pulkan osv. eller P "lekte" med henne mest. Hon är fortfarande så pass liten att det inte riktigt går att leka med henne utan man får fara runt och bära och busa med henne. Resten av dagen såg vi en massa barnfilmer med H för att underhålla henne (; 

På kvällen for P:s föräldrar iväg på ett 50-års kalas, hah alltid ute och flänger ;P så de hade gjort flygande Jacob till middag, mmmm såå sugen jag har varit på det dom senaste dagarna så det var jätte gott. Jag och P for även till ICA och köpte en massa go frukt och glass så vi kunde göra fruktsallad på kvällen. Vi såg Schindlers List, en väldigt bra/hemsk film som visar vad människan tyvärr kan vara kapabel till. 

Efter filmen gick jag och P ut på promenad med Hebbe :) Kallt och blåsigt men alldeles alldeles underbart!

Söndag: Vaknade upp med min Älskling ♥ sedan åt vi frukost, kollade på resor och så åt vi lunch. Sedan for vi till en skidbacke, jag och P samt P:s lillebror A. Tyvärr så följde jag inte med och åkte eftersom jag inte visste vars mina skidbyxor var och har letat efter dom hela hösten och våren. Jag ringde igår kväll och bad mamma kolla efter dom och att hon skulle ringa till mig om hon hittade dom. Men tror du inte att mamma säger på väg hem att hon har hittat mina byxor, hah. Ajja det får bli nästan gång. 

När jag kom hem tänkte jag kolla igenom rättsfallet men det blev inget av det utan jag fastnade vid datorn men jag har i alla fall städat mitt rum, dammsugit, byt lakan, dammtorkat ja allt :) Sååå skönt! Har nyss käkat hemlagad Pizza, mm! 

Nu ska jag koka mig en kopp teá och knapra i mig min maraboumjölkchoklad hazelnöt och läsa rättsfallet (;

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0