Helgen

Fredag: Resten av fredagen bestod av TV-tittande och väntande. Såg en riktigt fin dokumentär om ett dövt par, som fick tre hörande barn tillsammans, som nu vid 65-års ålder skulle få hörseln tillbaka. Ibland önskar jag själv att jag hade en hörapparat eftersom jag har väldigt svårt att koncentrera mig om det inte är knäpptyst vilket det oftast inte är. Så därför levde jag i höstas mestadels i min lilla öronproppsbubbla. På natten kom äntligen P ♥

Lördag: Vaknade upp med min Älskling! Vi åt frukost och tog sedan en härlig promenad i vårsolen. Kom in och såg på film, käkade chokladbollar och bulla. Till middag blev det fläskfilé och potätis samt härliga såser. Efter middagen badade jag och P badkar och använde upp de två sista badbomberna från Lush som jag fick av P när jag fyllde 19 (tror jag) eller var det 18? På kvällen såg vi två filmen den första var, Defiance med Daniel Craig, det var en helt okej film. 

Den andra filmen var helt underbar. Seven Pounds med Will Smith:
 

Det var längesedan jag grät så mycket som jag gjorde under denna film den får helt klart 5/5 ♥♥♥♥♥
Se den!

Söndag: Vi vaknade sent som vanligt (; eller inte jätte sent men vid 11-tiden. Vi ligger ALLTID och drar oss hur länge som helst. Förstår inte hur vi skulle lyckas att sova med varandra varje vardag eller inte att sova utan att ta oss upp på morgonen om vi har något viktigt att passa. För det finns inget mysigare än att ligga och dra sig i sängen hur länge som helst med en sådan heting till man som jag har :) Vill bara pussa, stryka och busa med dig, hela tiden!

Efter att vi väl tog oss upp åt vi frukost och sedan gick vi ut till den härliga vårsolen och glittrande snön. P gjorde en jätte stor rutschkana på baksidan där vi alla åkte stjärtlapp, eller mest A eftersom vi inte kom så långt eftersom vi var lite för tunga för den lösa snön (; 

Sedan var det lunch och efter lunchen for min Älskling hem, och jag har varit fast här enda sedan dess. Kollat på bloggar, och mitt shoppingsug bara växer, hmm farligt! Hade dock tänkt fara in till stan i morgon för att kolla läget (; 

/ Sophie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0