Hej bloggen

Kom hem för en timme sedan, idag hade vi endast 3 pass eftersom vi hann färdigt på det tredje passet. Skönt :) Sedan jag kom hem har jag suttit vid TV:n hah herregud. Nä nu ska jag ta och kolla igenom dagens föreläsningar och skriva ut dem. Jag känner att jag måste börja göra upp en plan på hur jag ska lägga upp pluggandet plus allt annat. Det känns som att jag är helt slö. Men det beror nog på att tempot har minskat drastiskt denna termin jämfört med de två tidigare. 

Planering onsdag:
♥ Kolla igenom dagens föreläsningar och skriva ut dem
♥ eventuellt fixa en kurs
♥ gå och lägga mig i tid
♥ Cross-trainern 20 min
♥ Fixa inför morgondagen
♥...

Ha en underbar dag!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0