Händelserik dag

Idag var det en händelserik dag, jag gick upp kring 9-tiden som vanligt, åt frukost och sedan ringde jag några samtal. Sedan körde jag 20 min på Crossen och 30 min Pilatespass, skönt :) Sedan åt jag lunch och efter lunchen var det plugg som gällde jag hann gå igenom Arbetsmiljörätten. Nu har jag "bara" de andra områden som ska vara klara denna vecka. 

Idag var även den dagen då Kronprinsessan fick sin Daniel efter 7 års väntan :D Satt och såg på presskonferensen och dom var så söta, det var riktigt kul att höra och jag är glad för deras skull och tror att dom kommer att göra gott för Sverige. Framförallt som förebilder och vikten av att hitta trygghet och vänskap i en annan människa är helt klart grunden för en livslång kärlek. Även fast det sa klick mellan mig och P så lärde vi känna varandra riktigt väl innan vi tog det nästa steget och jag tror att det är en kombination av att vänta, lära känna varandra på djupet och bygga upp en otrolig vänskap som gör att vi har hållt ihop så här länge och förhoppningsvis många, många år till...

Äkta kärlek åt folket ♥

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0