Fredag

I fredags startade dagen tidigt, jag gick upp åt frukost, fastnade vid datorn, packade och fixade inför resan mot stan där jag skulle möta upp P för att shoppa (; Det var P som stod för shoppingen denna dag, han köpte två snygga och fräscha T-shirts, en långärmad tröja, en snygg kofta, och ett sexigt svart linne, yeeeah längtar tills min snygging ska börja använda detta till våren, sommaren (; Yummie! 

Efter vår shopping-tur for vi och köpte godis för 78 spänn (; Sedan for vi hem till P och åt middag. På kvällen kollade vi på resor till sommaren och började se en film, men hann endast se ca 35 min för då var vi tvungna att hämta P:s systers sambo N som var ute på festligheter. Shit nu är det bara tre veckor kvar eller max 5 i alla fall tills en ny familjemedlem förhoppningsvis får möta världen, spännande! Så ni kan ju gissa vad samtalsämnet bland annat handlade om på vägen hem. 

En fråga: är det verkligen så dumt att vilja ha ett barn av varje kön? jag skulle verkligen vilja ha det och P med. Men visst huvudsaken är ju att man får friska barn, om man nu kan få något i överhuvudtaget (det vet man ju aldrig), inget man kan ta för givet. Komiskt nog är det alltid dom som redan har fått barn som frågar när jag och P ska ha en liten, herregud vi är fortfarande barn, typ. 

När vi kom hem var klockan så mycket att vi gick och la oss. 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0