En drömweekend till Paris





Engla har en underbar tävling på sin blogg där man kan vinna sin drömweekend genom www.airtours.se och varför inte ge det ett försök! 

Paris har alltid varit ett drömresemål men det har aldrig blivit av att fara på grund av ekonomiska skäl. Snart nalkas det min och min stora kärleks tvååriga förlovningsdag, på ALLA ♥ DAG. Det vore en dröm att få fara iväg bara han och jag till en av de mest romantiska platserna på denna jord. Eftersom vi båda studerar så bor vi inte ihop, utan vi har varit "särbos" enda sedan vi träffades för mer än 4 år sedan då vi båda var 16 år, så vore det helt underbart att få göra denna resa tillsammans. Att få ha lite egen tid tillsammans är inte så lätt att få ihop speciellt inte när man fortfarande bor hemma. 

Vilken dröm att få gå omkring i självaste Paris hand i hand, se alla sevärdigheter, ta underbara bilder och bara njuta av varandras sällskap. Jag hoppas att denna dröm kommer att bli verklighet ♥ Jag brukar inte ha turen med mig när det gäller tävlingar men jag håller verkligen tummarna denna gång. 


/ Sophie ♥
 



 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0