Trevligt återseende!

Igår kring 19-tiden ringde min kära vän Å som kom upp den 26 december (hon jobbar i Oslo), vi hade tidigare bestämt att vi skulle träffas idag (onsdag), men vi bestämde oss för att träffas igår istället, för då skulle vi hinna träffas längre, eftersom Å for hem idag kl. 19, och hade lite ärenden att göra under dagen så det blev bäst att träffas kvällen innan. Hon kom först till mig för att se renovationer som vi har gjort i huset och sedan gick vi till henne. Vi bor endast 5 minuter från varandra. Så vi tog en kallpromenad runt villaområdena och snackade om allt möjligt. Sedan gick vi in till henne och pratade på. Efter ett tag kom vår vän F :) Så vi alla snackade och snapade upp vad som händer i våra liv. Det var så underbart att träffa er ♥

Jag och F gick hem från Å när klockan var över 03.00 på natten ;P så idag kom jag inte alls upp den tid jag hade tänkt, hah! Men det är inte varje dag man får finbesök heller. Vi får se när vi ses igen, F kommer som tur är snart hem från el Stockholmo, så synd att det inte passade för mig att fara ner nu under januari (hon kommer hem i slutet av januari), har ju som sagt tentor och hon har slutprov osv. Men men det kommer säkert fler tillfällen. Å far till Thailand under februari - mars, och vad som händer sedan vet vi inte riktigt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0