Trevlig avslutning...

Igår (måndag) hade jag sista seminariet i Intern styrningen (ekonomi) hur skönt som helst att slippa fara in till skolan mer innan jul. Efter seminariet som gick bra och vi fick vara "laid back" eftersom vi hade fått presentera det vi hade kommit fram till de två tidigare seminarierna så vi slapp gå upp nu ;)

Efter gick jag och A och satte oss i fiket eftersom I & M skulle gå och skriva ut i biblioteket. Då gav jag henne en present, en flaska glögg samt en gammeldags choklad mix så hon och pojkarna (hon har två barn 4 & 6 år) kan göra egna kolor ;) Anledningen till att hon fick det var för att hon har kört mig så mycket med sin bil, jag har fått åka till jouren och hon har tillochmed kört mig hem till dörren flera gånger. Så jag kände mig tvungen att köpa något och visa min uppskattning för det hon har gjort :)

Hon blev mycket glad och det var så kul att få ge bort något hon uppskattade! Roligare att ge än få! Efter ett tag när vi satt på fiket kom I & M så vi satt och pratade ett tag innan vi sedan for in till MAX och käkade hamburgare, mums! Så himla gott! Vi hade bestämt redan förra veckan att vi skulle äta på MAX efter seminariet som en avslutning. Det var mycket trevligt och gott!

Efter MAX fick jag skjuts hem av A och sedan pluggade jag. Gick igenom det sista på Intern styrningen och skrev ut instuderingsfrågorna och sedan började jag med marknadsföringen, att gå igenom föreläsningspapprena. På kvällen såg jag såklart ett avsnitt SATC ;)

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0