Sophie ♥ Petter = 5 år idag!

Idag har jag och P varit tillsammans i 5 år, dvs. 1/4 del av mitt liv har jag haft världens underbaraste, finaste, vackraste, snyggaste...killen/mannen i mitt liv :D Är världens lyckligaste tjej! Det bästa med min kärlek till P är att den växer sig större för varje dag, det är nästan så att man måste fråga sig själv om det är möjligt att älska en annan person så mycket som jag älskar honom!

Vi träffades en sväng idag och fick ett x antal pussar och 1 krock (internt) hah! Tänka sig att det nu är 5 år sedan han kom till mig för första gången och spillde OBOJ på sina jeans, och jag fick en kyss av honom i 16 års present (fyllde 16, två dagar innan han kom till mig), vi pratade om allt möjligt, snackade om att skaffa ett sommarhus på Miami och jag minns att jag tyckte att P luktade såå himla gott, tillochmed så gott att jag somnade på hans arm den där fredagskvällen, som förändrade mitt liv!

Tänka sig så mycket vi har upplevt och gjort tillsammans under dess fem år och så mycket mer vi kommer att uppleva, älska, leva och göra...

Kärleken är magisk!

/ Sophie ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Så fint och massa grattis! Jag är så glad för eran skull och ni passar så himla bra ihop, ni är verkligen gjorda för varandra men det är ni nog ganska medvetna om redan :) Ses snart, puss och kram!

2009-12-11 @ 22:32:43
Postat av: Sophie Chrystall

Hej vännen :) Vad söt du är, tack! Jajjemen vi ses snart, längtar! Tiden springer verkligen iväg...Puss & Kram!

2009-12-13 @ 23:19:12
URL: http://sophiechrystall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0