Som jag hade befarat...

....så snoozade jag i 1 h, konstigt! Hah gör det varje morgon juh. Jag är ingen morgonmänniska det är bara att inse fakta! Under dagen så pluggade jag och innan lunch hämtade mamma och min bror upp lille A (mammas sambos son), hos sin mamma. Senare under dagen så var det lilla julafton för A. Han hade 20 paket och mamma hade skrivit ett numemr på varje paket och gömde dom i granen så att han skulle få leta rätt på dom. Han är så tacksam, gullungen! Han fick en massa fina grejer som en massa spel, kläder, leksaker samt en "cool" racerbana. När han fick den sa han till mamma: - Tack älskling! såå söt! Han har nog fått det från oss (familjen, speciellt från mig och P). 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0