SKÄRPNING!

Nu ska det bli andra bullar... min fina pojkvään opponerade sig över att jag aldrig har jeans på mig längre. Vilket jag i och för sig har (ibland). Jag är kär i min forever21 jeans med sexiga hål i, obs! de ska vara hål ;) Men annars använder jag mest jeansleggins eftersom de är så fruktansvärt bekväma. Egentligen har jag hur mycket fina kläder som helst och behöver ABSOLUT inte köpa något MEN däremot är jag så fruktansvärt SLÖ! Men det ska det bli ändring på. Jag måste ju stoltsera med mitt varumärke dvs mig själv!

Efter samtalet med min kära rotade jag fram alla "gamla" jeans och de var en hel del. Alla mina kära gobitar som jag använt så mycket förut låg där. De flesta jeansen är flera år gamla men jag fick på mig ALLA! Tillochmed ett par som jag köpte när jag gick i 7:an, tror jag, då köpte jag mina allra första jeans över 1000 kr, tror närmare bestämt att dom kostade 1500 kr, DYRT! Ett par LOIS. Jag skulle aldrig lägga ner så mycket pengar för ett par jeans längre, jag har ett par stycken och det räcker. Jag fick även på mig P:s favorit jeans, jag hade på mig dom när vi förlovade oss och jag vet att han tycker att jag är assexig i dom ;)

Måste erkänna att fyyy vilken snygg rumpa jag har. Jag bara måste börja använda mina jeans, riktiga jeans (inte jeansleggins). Jag tror faktiskt att det är viktigt att inte bli allt för bekväm, för då är det lätt att man drar på sig en massa extra kilon utan att man märker det. Jag har alltid haft som måttstock att kunna få på mig mina jeans, även fast jag vet med mig att jag har fått större bäcken under de senaste åren så det vore egentligen inte så konstigt om jag inte fick på mig mina gamla jeans! Men det får jag och är stolt över det :)

Nu ska jag koka mig en kopp örttéa och se ett avsnitt.....SATC såklart!

God natt!

/ Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0