Seminarie 2 + Avkunnande av dom

Igår for jag in tidigt på morgonen för att ha seminarium 2 i Intern styrningen, och påväg till seminiaresalen ramlade jag på stentrappan, AJ! Har flera blåmärken på mitt vänstra knä samt ett blåmärke/bula på höger smalben. När jag vaknade i morse (tisdag) hade jag jätte ont i ryggen och benen. Det är säkert för att jag sträckte mig när jag ramlade igår. Efter seminariet satt jag med A & M och bokade grupprum och snackade. Sedan gick jag och A och åt lunch, där vi kom på en väldigt intressant plan ö ;) Vore skitkul! Efter lunchen hade vi planeringsmöte i marknadsföringen med en av våra lärare, han tyckte att vi var ett jätte trevligt och duktigt gäng, alltid kul att få feedback från en lärare ;)

Efter mötet träffade jag T & J med J:s söta lille son D, innan processrätten började. På processrättslektionen fick min grupp "domarna" avkunna vår dom till brottmålet förra torsdagen! Vi fick endast medhåll för domen (förutom åklargaren "skämtosido"). Efter processrätten tog jag bussen hem...

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0