Plugg?

Vaknade upp med min älskling, sent som vanligt(!) Så när vi väl gick upp åt vi lunch, haha! Senare under dagen for P hem och jag knåpade på en jobbansökan som jag lämnade in nu under kvällen. Har även läst igenom frågorna inför seminariet imorgon, det ska bli så skönt att göra bort det. Det blev dock inte så mycket plugg som jag hade hoppats på, fast det är för att jag inte mår helt prima. Dumma förkylning! Men något som jag blev riktigt glad över var ett samtal från min vän Å. Det var så trevligt att prata med henne och det ska bli kul när hon kommer om, två veckor! Shit tiden springer iväg! 
Nä nu måste jag gå och sova ska upp tidigt imorgon...
/ Sophie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0