Monday again

Herregud vad dagarna springer iväg. Idag hade jag egentligen en massa föreläsningar i både marknadsföring och Intern styrning men jag kände att jag skulle få mer gjort om jag pluggade hemma så jag körde förbi P till skolan kl. 09.00 och så körde jag hem och pluggade. För ett tag sedan gjorde jag klart alla instuderingsfrågor i Intern Styrningen, så skönt. Nu gäller det bara att skriva ut dom och plugga in dom ;)

Under eftermiddagen ringde även min vän M. Vi ses alldeles för sällan och mycket beror nog på att vi inte läser samma kurser dessa terminer, synd! Jag ska träffa henne imorgon i alla fall om än det bara blir en liten sväng. Imorgon är det förövrigt inte en vanlig dag utan då är det min 21-års dag! Men jag hade faktiskt tänkt stanna på 20 ;P

Jag tycker verkligen inte om att fylla år, eller i alla fall inte om att bli äldre även fast jag vet att tiden alltid kommer att gå... Jag är otroligt stolt över det jag har lyckats åstadkomma under min 20 år i livet, snart 21 år. Samtidigt som jag blir äldre blir det än längre sedan min fina, vackraste pappa lämnade oss och det känns jobbigt! Det är just därför jag inte tycker om att fylla år för då vet jag att ännu en fördelsedag har gått utan att han finns med oss, även fast han egentligen gör det, men inte i fysisk form inte hans leende, skratt och värme!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0