Min dag!

Igår fyllde jag 21 år, vilket jag helst inte vill erkänna, men man kan ju inte undgå att man faktiskt blir äldre och förhoppningsvis en aningen klokare också. Dagen började med skönsång från min älskling. Väl på skolan köpte jag mig en macka i fiket eftersom jag inte hann äta någon frukost. Fick många fina grattishälsningar från vänner och familj :) Dagen till ära tog jag inte med mig någon lunch för jag tänkte att jag för en gångs skull faktiskt skulle köpa lunch på skolan. Jag och två klasskompisar bestämde oss för att fara och äta inne i stan på en kinarestaurang. Det blev en penne pasta med currykyckling och aioli till oss alla tre. Min klasskompisar bjöd mig på lunchen, hur söta och gulliga är dom inte ;) Fick även skjuts hem till dörren av A, lyx!

På kvällen fick jag tre paket av mor och J, som innehöll ett chateau highball glas som vi samlar på, samt ett jätte smart rivjärn med lock, samt pannlappgrej (det är egentligen inte en pannlapp men den fyller samma funktion), sedan var det ett underlägg, slickepott och en pensel m.m. Mycket bra!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0