Juldagen

Denna dag körde min mor och J in mig till stan så jag kunde köpa min mini-piller för att sedan köra mig till P. Så snällt! Hos på bjöd mina svärföräldrar in mor & J på fika så vi satt och pratade ett tag. Innan klockan 17 for vi till P:s farmor och farfar för att äta julbord. Det var ett väldigt gott julbord och trevligt sällskap. Det bjöds massvis på fika! Några timmar senare for vi hem till P, där vi spelade spel, carcassonne (ett väldigt roligt sällskapsspel), åt mer fika och sedan spelade vi alla (mina svärföräldrar, jag & P, P:s lillasyster och pojkvän R, P:s lillebror och flickvän C, P:s faster och sambo, P:s morbror och fru M), vi körde "killarna mot tjejerna". Vill inte säga vem som vann...haha nej jag är ingen dålig förlorare men killarna vann faktiskt!

På kvällen/natten hade jag och P lilla julafton, då öppnade P paketen han hade fått från min släkt och jag öppnade det jag hade fått från hans släkt. Fick mycket fina grejer. På natten kring 3-tiden körde jag hem P:s faster och sambo hem till dom eftersom dom hade druckit, det var endast jag som inte drack alkohol, av dom som hade körkort så jag körde dom (frivilligt), P följde såklart med!

När vi kom hem var det bara att fixa sig för sängen och gå och sova!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0