Grekisk middag & bio

I fredags firade jag och P min födelsedag samt vår 5-årsdag. På morgonen for jag in till skolan och träffade två grabbar i klassen för att sammanställa ett rättegångsPM. Sedan gick jag och pluggade i tysta rummet och efter någon timma kom P dit och så pluggade vi ett tag innan vi for in till stan. Väl inne i stan gick vi till en grekisk restaurang och åt en jätte god grekisk buffe. Efter middagen gick vi till bion. P hade bokat biljetter till "Luftslottet som sprängdes". Bion var mycket bra, vi köpte varma chips och en läsk till, mums! Bara synd att man får så ont i gommen efter att man har ätit dom där chipsen ;) 
Efter bion körde vi hem till P, där vi såg finalen av Idol och gullade med lilla V, hon är så söt! P har blivit helt fäst vid henne, går runt och bär på henne, leker osv. så sött! Även fast vi båda inte vill ha barn förrän om några år. Efter Idol bakade vi pepparkakor och drack glögg och julmust. Det är så mysigt med jul. Men på sistone har det blivit alldeles för mycket fika och slisk de senaste veckorna. Plus att jag har gått och blivit förkyld så ingen träning blir det heller. 
/ Sophie ♥     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0