Födelsedagsfika

I lördags hade vi födelsedagsfika hemma hos mig så vi for från P efter lunch. Väl hos mig gjorde vi inte så mycket förutom att bara njuta av "ledigheten" vi slappade framför TVn tills släkten kom. Då blev det ännu mer fika, med daimtårta, gräddtårta, kakor, lussebullar, pepparkakor, godis m.m. På eftermiddagen for P in till universitetet eftersom det var julbord med arkitektklassen så jag stannade hemma. Sedan såg jag Robinson och så började jag, mamma & J att se, Laws of Attraction och efter ett tag kom P. 
Det var riktigt mysigt att bara ligga i soffan och slappa framför TVn hela kvällen, jag och P kom i säng strax efter 02.00 ;) 
/ Sophie  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0