Flytta hemifrån...

Igår när jag kom hem åt jag middag och sedan satte jag igång med pluggandet. Men när jag höll på att somna gick jag upp på kalla vindan för att skriva upp vad jag har för flytta hemifrån grejer, som stekpannor, ugnsformar, glas, tallrikar, muggar osv. Jag har en hel del, jag skrev även upp de saker jag har i min låda under sängen. Jag har en hel del och jag vet att P också har det och vi har mycket som kompletterar varandra ex. han har några köksredskap i samma serie och jag har några andra i samma serie ;)

Nu till helgen ska jag nämligen hjälpa P att städa hans rum (dammtorka överallt ect) det blir inte av annars ;P Har varit på P länge nu att han ska dammtorka, han dammsuger ju och byter lakan men det var lääänge sedan han dammtorkade. Och eftersom jag också "bor" där ibland vore det trevligt utan allt damm ;) Så medan vi städar hans rum ska vi gå igenom och skriva ner allt det P har så vi lättare vet vad vi ska önska oss i julklapp och köpa sedan innan vi flyttar.

Sounds like a good plan! För det är en hel del som ska köpas när dagen D är här, så det är bäst att vara förberedd.

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0