Ceasarsallad

Hela dagen har jag pluggat hemma, denna tisdag! Så skönt att slippa fara in till skolan, det tar så mycket restid = mindre pluggtid! Jag har varit nå fruktansvärt sugen på ceasarsallad hade lust att fara in till salladsbaren som jag var på i fredags som hade premiär idag, bara för att få ceasarsallad! Men jag ringde istället till min mor och frågade om vi inte kunde göra egen ceasarsallad och det kunde vi så jag tog ut kyckling ur frysen och skrev upp allt vi behövde som vi inte hade hemma som mamma köpte på väg hem från jobbet. Så idag har vi gjort ceasarsallad, mums!

Jag har även hunnit med ett 30-min Pilatespass, så skönt! Har verkligen ont i ryggen tror jag ska sätta mig i massagestolen till DH snart ;)


Efter middagen, tog jag en dusch och peelade min kropp, samt microdermabrasion från Mary kay såklart! Helt underbart! Nu ska jag duka fram glass och annat gott ;)

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0